Salg af lejlighed

Procedure ved salg

1. Kontakt administrator og bestyrelsen:
Bestyrelse: 
abenghave@gmail.com
Administrator: ek@ekyhn.dk

2. Bestil vurderingsrapport hos AB Vurdering på ab-vurdering.dk  (Husk at finde alt dokumentationen for forbedringer samt tilladelser frem til gennemgangen).
Bestil EL og VVS gennemsyn f.eks. gennem foreningens anbefalede håndværkere. Find håndværkerlisten HER
Du betaler over huslejen for udarbejdelsen af dokumentationen, men ved salg får du halvdelen tilbage.

Ab-vurdering.dk: info@ab-vurdering.dk // tlf. 3179 9310

3. AB Vurdering fremsender vurderingsrapport til kvalitetssikring ved andelshaver. Det samme gør elektriker og vvs’er. Hvis administrator og bestyrelsen ikke er CC på mailen, skal andelshaver fremsende materialet.

4. Administrator udarbejder en salgsopstilling som bestyrelse og sælger modtager som pdf på email.

5. Bestyrelsen printer 8 eksemplarer og sætter dem op i alle opgangene.

6. Efter 14 dages internt opslag kontakter sælger administrator for at bekræfte, om der er nogen der tilkendegivet interesse for andelen.  Administrator be- eller afkræfter pr. mail til bestyrelse og sælger, om der har været intern interesse.

7. Hvis der ingen interesse er tilkendegivet, kan andelen sælges frit.

8. Når en køber er fundet kontaktes administrator for udarbejdelse af overdragelsesdokumenter. Køber og sælger modtager overdragelsesaftale til underskrift.

9. Køber og sælger aftaler en overdragelsesdag.

10. Køber har 14 dages indsigelsesret i forhold til fejl og mangler.